torsdag 25 augusti 2011

Det börjar kännas riktigt osunt det här.

Det är såklart att alla människor vill ha kakan och äta upp den. Det är ju supernajs och stört sweet ifall man både kan få ha kvar den där sötsaken, och stoppa den i munnen. Jag vet inte hur många gånger jag har nickat, lyssnat, nickat lite till och sedan sagt "jamen, det är ju helt uppenbart. Han vill ha kakan och äta upp den." Och det är väl klart som faan att han vill ha kakan och äta upp den. Helt plötsligt inser jag att det vill ju jag också. Det vill vi ju alla. Enligt nya forskningsrön blir människor olyckliga av att ha för många valmöjligheter. Vill ni ha källa på det så säg till, men bara så ni vet är det jättejobbigt att kommentera.

Och det får mig att undra om det faktiskt finns någon som vid något tillfälle har suttit med en kaka i sin hand, och bokstavligen inte kunnat välja ifall denne skulle äta kakan eller ha kvar den. Nu är klockan mycket känner jag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar